Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Matilda - 15 augusti 2010 12:48

Jag vill bara att det blir Torsdag Nu! Helst nyss!! Då händer det grejer kan jag lova! Då kommer jag komma hem med någonting fint på min arm! Förhoppningsvis någonting 'stort' också! ^^, 

Åååååh, jag längtar så jag blir blå!!


Igår kom mamma och pappa ut till Östhammar och var barnvakt till lillan, så jag och Kimmie kunde packa! Men egentligen blev det inte så Jättemycket packat! ^^

När dom kom hit, så var pappa kaffesugen, och mamma sa att jag och Kimmie skulle hänga med ner och fika på Ada's. Jag åt en Stoooor kladdkaka-bit! Blev faktiskt Mätt av den!!  ^^, Men gott var det allt!!

Sen gick vi till Ica och handlade lite mat som vi skulle käka. Det blev grillad kyckling, lite rostbiff och potatissallad. 

Den avnjöts i skuggan, nere i parken vid vattnet! Hur mysigt som helst!

Efter den goda måltiden, så gick jag och  hem och packade. Vi fick faktiskt ihop några kartonger med saker! ^^ Kändes bra!

Mamma och pappa gick en långpromenad med sessan och hunden! 

Sen gick pappa och köpte glass som satt fint i magen! :D


Dom åkte hem efter ett tag. Jag och Kimmie satt vid varsin dator hela kvällen och kl 00 knackade det på dörren! Kimmie gick och kollade och där stod svärfar! Han och in med ett stort leende på läpparna och jag fick värsta kramen! :D

Han skulle bara komma förbi för att sno öl av Kimmie! Haha.. Han skulle vidare och festa! Haha.. Tycker att de är bra att han är ute och roar sig! :)

Go svärfar, Go!!! ^^,


Nu ska jag göra annat! :D
Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards