Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 30 augusti 2010

Av Matilda - 30 augusti 2010 17:42

Det känns som jag verkligen inte Hinner blogga längre..! Vad gör jag egentligen om dagarna, kan man ju fråga sig? ^^,

Eftersom vi just har flyttat, är det mycket som håller på att fixas, nästan hela tiden! Sen är vi ju självklart mycket med Alexis!
 Men jag menar.. Jag vet jättemånga mammor som hinner blogga, flytta och vara med familjen ändå!
Men det måste väl vara lathet? ^^, De är mitt mellannamn! ;D


Måste bara passa på att tacka Alla som hjälpte oss med flytten!! Ni är guld värda!
Ett extra stort tack till svärfar Åke som, trots onda knän och ond rygg, inte gav upp!! Utan Dig hade det tagit
forever med flytten! 

Tack också till mamma och pappa, som var barnvakt till Sessan, så vi kunde åka våra 70 resor till Östhammar och tillbaka, och packa upp och röja! 

<3 Ni är Bäst allihopa! <3


På tal om flytten, så går allting kanon! Jag trivs hur bra som helst och det känns verkligen rätt att bo här! Finns ingenting att klaga på! :D


I helgen spelar Salem Al Fakir i Uppsala, vilket betyder att jag ska på dejt med min älskade Frida! 

Denna helg har vart planerad i flera månader, och det har känts som att den aldrig kommer! Men nu är den här, och nu ska vi prata skit, dricka öl och ha massa skoj! Saknar min tööös ju!! 

  


Skriv om ni undrar nåt om mig, min blogg eller mitt liv!
Eller skriv bara ändå om ni känner för de! ;D

Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards