Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Matilda - 2 oktober 2009 21:25

En sak jag Absolut INTE förstår är varför i hela fridens namn juryn väljer in Eddie och Camilla som inte har visat att dom platsar i Idol och inte väljer kanske Moa och Rasmus som har visat att dom hör hemma i programmet!?!?!?!

Det var ju det mest korkade jag har vart med om sen den här juryn kom förra året!! Det och att dom tog med han den där.. Tönten Nils Fredriksson! TVÅ ÅR IRAD!

Va är det frågan om!? Skärpning nu! Shit, detta är fan pinsamt!


Jag måååste bara klaga!

Camilla har redan från börjat misshandlat VARENDA låt hon har sjungit.. Gör om fina låtar som (idag) Hallelujah till nå jävla pop/schlager! Jag måste nog säga att hon är nog just nu Sveriges mest pinsamma människa Just nu!!

Och Eddie står och sjunger som en liten tönt med en sång som redan har sjungits denna vecka! Han tror att han är bättre än vad han är!

Och jag förstår inte varför juryn är dumma nog att välja in dom och TRO att dom ska göra bättre ifrån sig nu än vad dom gjorde sist!

Aaarrgh!!

 

 

Nej nu.. Ska jag.. Göra nåt annat...!!

GAH!


I övrigt är Erik och Erika bäst!! Mariette också och Tove! Många är bra!

Men... Heja Erik och Erika! Woo!!

 

 

Ciao!

Av Matilda - 2 oktober 2009 14:43


Jag tycker detta faktiskt är rätt kul!
Innan graviditeten så hade jag upp och ner dagar, Precis som alla andra! Mådde svinbra ena dagen och svindåligt en annan dag, Precis som alla andra!
Men sen jag har "kommit in" lite i graviditeten så mår jag fan bra hela tiden! De är inte så att en hel dag blir förstörd om jag vaknar av ett jobbigt samtal eller nåt liknande!
Jag kan ha ont här och där.. Ena dagen är de molvärk i magen/benen, andra dagen har jag ont i revbenen/ryggen, men jag mår bra ändå! Jag vet ju Varför jag har ont! Och jag störs inte av det ett dugg!! :D
Visst kan jag väl vakna vissa dagar, titta på Kimmie och säga : 'Detta kommer inte att bli en bra dag!!'
Men på nåt sätt så blir de en bra dag iaf! Känns kul som fan! I like it!!! :D

På Måndag ska vi på första ultraljudet! Ooh, vad spännande! Jag längtar och längtar!! Jag vill att Måndag ska komma NU! Och inte nog med att vi ska dit.. Det är ju marknad i Uppsala då också! Så kanske man kan strosa runt med mamma lite! Om hon inte jobbar.. Och om hon orkar! Men de hoppas vi ju! :D Annars får jag väl stanna tills Tisdag, eftersom den är då med! :D NÅN dag måste jag gå iaf! Kanske hittar vääärsta fyndet... Eller nåt..? :P

Igår fick vi ialla fall rätt mycket gjort! Vi bar upp massa lådor på vinden och gick igenom 4 lådor till! Så idag ska dom upp på vinden och sen ska de diskas en massa tallrikar och koppar som vi ska ha upp!
Sen ska vi göra om i sovrummet med! Flytta sängen och fixa lite! Kommer bli kaaaanon! :D

Nu ska jag ta något att äta. Hungrig! (A)

Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards