Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Matilda - 16 oktober 2009 22:17

Jag sitter här och kollar på vädret, och väntar på attg Idol ska dra igång igen! (Vilket det gör snart!)
Har vart ute med hunden under nyheterna! Småduggade lite och var lite kallt.. Men friskt! :D Så man ska inte klaga!


Idag har jag och Kimmie åkt med Åke/svärfar, till Sthlm för att hämta hans nya bil! Oj, vad fin den var! En KIA.. Man åkte bra i den också måste jag säga! Bra köp svärfar!! :D -tummen upp-
Vi stannade och käkade på McDonalds när vi skulle hem. Vilket var mycket gott! Som vanligt! Inte ätit där på länge nu! -stolt-
Måste ju för tusan ta han om de lilla livet jag har i magen! Inte bara käka snabbmat och vara flottig! Jag måste äta bättre och vara ute och röra på mig mera.. Vilket jag är rätt dålig på. Men jag har kommit igång lite tycker jag allt! Men måste komma igång mer..!


Om jag ska prata lite Idol när jag ändå är igång så tycker jag självklart, som alltid, att Erik var bäst ikväll! Men en överraskning för kvällen var Eddie, som jag tyckte var riktigt bra!!
Tycker fortfarande inte om Camilla
'Cry me a fucking River' Håkansson!!.. Hon kan åka hem ikväll tycker jag! -Bestämd-
Tyvärr var inte Tove så bra ikväll.. Men jag tror inte att hon åker..! :)


NU börjar Idol igen, så nu ska jag kolla!!!


Ciao!!

Uppdatering:
Jag kan bara säga som Fylking sa: 'Äntligen!'
Denna stund har jag väntat på sen Idol drog igång.. Eller närmare sagt, sen Camilla började misshandla varenda låt hon sjöng.. Iofs, så var det enda från början.. Men.. Iaf!! :P
Nu är hon ute ur Idol, och jag är nöjd! :D


Så.. Ciao again!!

Ovido - Quiz & Flashcards