Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av Matilda - 23 oktober 2009 14:04

Här sitter jag.. Igen! (A)
Men det finns inte mycket annat att göra nu känns det som! Jag är förkyld, fryser och svettas om vartannat. Har ingen ork i kroppen alls.. Vi har fortfarande ett berg med disk i köket! Och jag Orkar verkligen inte ta tag i det!
Jag vill bli frisk så jag orkar! Jag vill inte gå ut i köket och se det ligga där varje dag!!
Men det känns inte som att jag kan göra nåt annat just nu! :/
Känner mig bara 'blahh' i kroppen och vill bara ligga och sova hela dagen!
Tänkte faktiskt lägga mig i soffan och kolla på
Sex and the City nu. Kanske ta en knäckebröds macka eller nåt sånt..!

Idag går vi iaf in i vecka v.22 Och tiden bara rinner iväg! Det är sjukt så snabbt det går!
Det var liksom för 15 veckor sen jag fick reda på att det lilla livet låg och växte i magen! :)
Men det känns inte alls som att det var så länge sen! Men.. Tiden går ju som sagt fort när man har roligt.. :P

Nej, nu ska jag kasta mig i soffan och glo lite!
Hade så bra!

Ciao!

Av Matilda - 23 oktober 2009 00:06

Mina vänner betyder verkligen Allt för mig! Ni är bäst! Alla på olika sätt och jag är glad att jag har Er i mitt liv!!
(Detta är Helt utan inbördes ordning! Ni betyder alla lika mycket! Alla på olika sätt!)



Elin:
Min älskade Babel! Jag saknar våra sjuka tider så grymt jävla mycket! Så mycket vi har hittat på och gjort tillsammans! Från att härja i Östervåla, till att sitta hemma och skriva sjuka saker i alla våra block!
Du anar inte hur mycket Du betyder för mig! Du är den bästa jag någonsinn har träffat! <3
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket! Du är systern jag aldrig fick! Du är helt enkelt Bäst!!!
Jag vill inte vara störd på håll!!! Jag vill vara störd tillsammans!!! :D
BaboBabe 4Ever!!


Ämli:
Du och jag tillsammans är verkligen ett dream-team!
Sommaren -07 är verkligen en sommar jag håller varmt om hjärtat! Alla äventyr vi har vart ute på.. Och egentligen inte gjort nånting.. Bara åkt och insett att det kanske inte va det bästa vi kunde komma på att göra. Såsom att åka till Sthlm en Tisdag för att gå ut och ha kul.. Meeeen, sen åka hem igen eftersom de inte hände nåt kul i Sthlm på en Tisdag! Men bara själva grejen att uppleva det med dig är störtskönt!
Jag älskar dig så högt Emelie, du skulle bara veta!
KOM HEM! <3


Desse:
PoP säger egentligen allt! ;)
Men jag ska uttrycka mig lite mer! Du är en person jag aldrig har tråkigt med!
'Resan-vi-inte-minns' är nog bland det roligaste, sjukaste och knäppaste jag har vart med om! Jag garvar alltid lika mycket när jag kollar på dom korten! De få minnen man har kvar kommer upp när man kollar på dom! :D
Jag är så glad att jag känner dig gumman! Du är och kommer alltid att förbli min älskade Polla!! <3


Kimmie:
Bejbi! Far till Mitt barn!
Behöver jag egentligen säga mer än så!? :D
Att vi träffades igen efter 5 år måste ju bara vara ödet! Jag är så sjukt glad att jag har dig! Du tar så bra hand om mig när jag behöver dig, och du låter ingen trampa på mig! Och jag är så jävla glad för det!
De finns inte många som du älskling! Jag <3 Dig! Jämt, jämt, jämt!!! ;) <3


Johanna:
Min älskade Stinky!
Finns nog inte nån som jag känner mig så lika som du! Sommaren och hösten -08 är en tid jag Aldrig kommer glömma! Och för att inte tala om Bulgarie resan! ;)
Jag har haft så jävla kul med dig och jag hoppas och tror att det inte är slut än! Jag är inte klar med dig ska du veta flicka lilla! ;) Jag älskar dig så sjuuukt jävla mycket gumman! Jag kommer aldrig att släppa dig ur mitt liv!
Hoppar Du, så hoppar Jag!  Så är det nu och kommer alltid att vara!! <3


Tessan:
'Kusin, KOM! Bolla Bolla Bolla!!' Min älskade kuzz! ;)
Utan dig vore jag inte den jag är idag! Du har sån sjukt stor betydelse i mitt liv! Och jag tycker att de är så jäkla synd att vi inte umgås mer än vad vi gör! Det måste vi ändra på!
Du är inte som alla andra! Du är bättre! ;) <3
Alla sjuka utgångar jag har haft med dig! Aldrig en lugnt eller tråkig stund! :D
Du Betyder!!!!! <3<3


Frida:
Du har alltid och kommer alltid finnas i mitt liv!

2 ggr i Turkiet tillsammans, och det ska väl bli fler hoppas jag? ;)
Allt jag gör med dig blir kanon! Du är en sån sjukt härlig tjej. Och jag tror inte att du förstår hur mycket jag älskar dig och hur mycket du betyder för mig! Grymt mycket iaf!
Jag vill att du ska veta att jag finns Alltid här för dig! Vad det än är! När det än är! Hur det än är!
Du = Bästa Fridisen i hela världen!!! <3


Familjen:
Ni är min familj och jag älskar er villkorslöst!

Ni har alltid funnits där för mig, såsom jag Alltid kommer finnas här för Er!
Ni är det bästa jag vet och bara tanken på att inte ha någon av er här, är obeskrivligt smärtsam! Den finns inte!
Och snart kommer det en till in i familjen att älska och bry sig om! Och jag är så glad att jag får dela detta med just Er!
Jag skulle inte kunna ha fått en bättre familj! <3 Ni är det Bästa jag har! <3
Glöm ALDRIG det! <3

Ovido - Quiz & Flashcards