Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Matilda - 7 oktober 2009 16:28

Idag har väl egentligen inte vart en Bra dag.. Jag är på bra humör och så.. De är inte de som är problemet..
Vaknade av en sprallig Kimmie med massa gos och mys!!
Men nu när jag ringde till MVC, så hade dom inte öppet! Nej nej! :P
Så jag får ringa imorgon istället! :D
Sen ringde Kimmie till Adressändring, eftersom jag fick ett samtal för 2 veckor sen att dom skulle skicka ut papper till mig. Men jag har inte fått dom ÄN! Så fick han till svar att dom inte hittade min postlåda.. Haha..!
Så dom skulle skicka ut nytt! :D Men nu står jag faktiskt i Östhammar.. En Östhammars-bo.. Jo tack du..! x)


Nej, och så har jag sån jävla ryggvärk också! I flera dagar har jag haft det också! Usch! Det känns inge kul alls.. Vi som håller på att få massa fint här hemma. Så kan jag inte hjälpa till eftersom jag har så jävla ont!
Och de liksom strålar i hela ryggen upp i nacken.. Känns skit!
Well well... Hoppas att det går över snart då!


Nu ska jag kolla vad man kan göra till middag!
Så...
Ciao!


P.s

Jag Vill Att Ämli Ska Komma Hem!

"För Jag Längtar Efter Dig!" -Sjunger-

D.s

Ovido - Quiz & Flashcards