Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Matilda - 18 oktober 2009 15:42

Ibland händer det saker som man inte trodde skulle hända!
Man blir så glad och lycklig, men sekunden efter så öppnar sig som jorden och man trillar ner i ett svart hål och står där helt förvirrad och undrar vad som hände!
Jag tänker på Er varje dag och finns det något (vad som helst i hela världen) som jag kan göra, så säg till!
Jag älskar Er så de gör ont!! <3

__________________________________________________



Ännu en månad med över 500 besökare!
Tack för att ni vill följa min lilla blogg! Det känns riktigt bra måste jag säga!
Även om jag kanske inte skriver så mycket intressant många gånger.. Jag är ju som sagt inget jätte skrivar-huvud! :P
Jag skriver bara det som kommer upp, när jag väl sitter här! :)

 

Nu börjar det hända saker med Magen kan jag lova!
Kan inte säga att jag känner några sparkar som jag har reagerat på än.
Men igår när jag och Kimmie var hemma hos svärfar, och låg och kollade på TV med Antonia, så låg jag på mage och så kändes det lite som att det var nån där inne som låg och rörde sig! Då blev Matilda glad!!! :D
Det är så olika när folk känner och inte..!
Men jag kommer nog börja känna mer snart! Det är jag nästan helt säker på!!! :D
Här är iaf den senaste bilden! Njuuut!!! -->
Där är jag i v.20 (19+4)! Så nu börjar det synas rätt bra faktiskt!!
Ska väl ta ny bild snart igen!! :P
Idag är jag ju 20+2! Så det är snart dags för mer foton!
Det kan man ju aldrig få nog av under en graviditet har jag kommit fram till! :D


Well well.. ska väl börja med maten snart tror jag! Är lite små hungrig, och då är de väl en rätt bra idé att käka!!


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards