Tankar blir till ord !

Alla inlägg under maj 2010

Av Matilda - 1 maj 2010 16:28

Gårdagen hade sina ups and downs.. Men i det stora hela hade jag en bra dag! Var så kul att träffa kompisarna igen som jag inte har träffat på så länge!

Hela dagen gick dock innan jag träffade dom! Men huvudsaken var ju att jag träffade dom! Mina små pullor! Och grattis Gabbe till förlovningen!! Så JÄVLA glad för din skull!! <3


Måste nästan säga att bussresan hem var det bästa på hela dagen/natten! :P

Vi bestämde oss för att ta 7an och sen gå den sista biten hem. 

Men när vi kommer till sista hållplatsen så säger han att han var beredd att köra till Slavsta, eftersom det var så många som ville av där! Eftersom ungdomen var framtiden! :)

Men betalningen var att vi skulle sjunga små grodorna för honom! Några på bussen började sjunga, men det dog ut rätt fort! :P Haha..

Till slut säger han: 'Eftersom ni inte ville sjunga, så sjunger jag!' Och så satte han igång att sjunga på sitt hemspråk! AS-SKÖN snubbe verkligen! Tummen Upp för Honom!! En av Uppsalas Bästa Chaffisar!!


Den här dagen har det gått rätt så mycket tankar i mitt huvud! 

Som jag har skrivit förr, så vill jag så gärna flytta! Det är det jag vill mest av allt just nu! Men det ser inte ut som att vi kommer komma nånstans tyvärr..!
Men jag blir så less, vi sitter i en lägenhet med Mögel i och INGEN tar hänsyn till det! INTE EN KÄFT!

Vi har för fan en dotter på månad!! Men ingenting händer!

Vi får bara höra; 'Nej, vi har ramar vi måste hålla oss inom!'

Javisst.. Det kan jag väl förstå! Jag skiter i om dom inte tänker på mig och Kimmie! Men Alexis! Mögel + Barn = Bra? NEJ inte nånstans! 

Socialen är så Jävla villiga att ta ens barn ifrån en om man byter blöja för sällan, men det är HELT okej att barnet bor i en mögel-lägenhet!!

Jag Fattar inte!! Det är sjukt!!

Jag blir så arg så jag sitter här hemma och gråter!

HELVETE!

     

Ovido - Quiz & Flashcards