Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Matilda - 4 mars 2010 12:39

Jaha.. Här sitter man igen då. Nyvaken och det känns som att halva ansiktet hänger ner i tangentbordet! Känner mig inte pigg alls, fast jag tog en sån sov morgon! Men sen kan jag ju inte sova på kvällarna heller, så det kanske är en bra förklaring till varför jag är trött!


Idag är det den 4/3-10 och våran lilla bebis är beräknad att komma idag! Men jag tror Inte att KarateKid att beredd att komma ut än! Det känns så i alla fall! H*n har nog placerat sig bra där inne och vill nog inte komma ut på ett bra tag!
Men hade det vart jag så hade jag inte heller velat komma ut nu, till detta väder! Nej usch! Jag skulle också ligga kvar ett tag till och vänta på liiiite bättre tider! Haha..
Men vi får helt enkelt se. Det kan ju bara säga Pang, så sätter det igång och jag får min vanliga Panik och ringer till folk som inte kan göra ett skit för mig! Haha.. Det är så typiskt mig! Jag skulle säkert ringa mamma!
'Hjääälp meeeråååh!!!'
Och jag vet att jag skulle få till svar:
'Men gumman, jag kan inte göra något härifrån!'
Hahaha.. Och det vet jag ju redan nu! Men mamma är den jag ringer när jag får panik och inte vet vart jag ska ta vägen och vad jag ska göra! Okej, jag Vet att jag ska in till sjukhuset! Men ni fattar vad jag menar! Hahaa...

Nej men det kommer gå hur bra som helst! Och jag hoppas att skrutten i magen bestämmer sig för att komma ut snart! Jag vill krama och gosa!!

   

/ Matilda   

Ovido - Quiz & Flashcards