Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Matilda - 9 mars 2010 12:42

Jag orkar och vill inte vänta längre! Detta tär på mig sakta men säkert! Min rygg går seriöst AV snart! Och det är inge kul alls kan jag lova er! Nej nej neeej!

Jag känner mig som en riktigt invalid asså! 

Mina kompisar som har fått barn har sagt att man känner sig tung och grejer i slutet. Och det är fan sant! Jag tyckte jag var tung när jag nästan hade gått klart hela graviditeten! Men det känns verkligen som att jag går upp 5 kg om dagen! Ryggen blir mer och mer sliten och jag gråter för ingenting bara för att jag är så jävla trött i den!

Men i förrgår fick jag en massage av svärfar! Och hör på detta! JAG LÅG PÅ MAGE! De va inte dåligt va! Haha.. Jag har inte legat på mage på flera månader, av en rätt logisk anledning! Men han bökade upp med en massa kuddar och där låg jag! Som en liten prinsessa! Hur skönt som helst kan jag intyga!

  

Men det gick ju tyvärr över redan på kvällen och jag fick sjukt ont igen! Men det är smällar man får ta tydligen! Och det är bara att gilla läget! 


Inatt har jag verkligen sprungit upp på toa 3 eller 4 gånger och kissat! Vart kommer allt Kiss ifrån!? Jag blir helt förvånad! Haha.. Men det är skönt när jag väl sitter där! Haha.. Har nog aldrig vart så skönt att kissa nångång tror jag!


Just de... Proppen har gått också! Så jag hoppas att det drar igång snart!

Ding ding diiing!

/Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards