Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Matilda - 6 mars 2010 15:13

Tider går så himla långsamt nu kan jag lova! En timme känns som kanske 3 timmar. MINST!
Det är nu 2 dagar sen KarateKid skulle ha kommit, men ingen bebis har velat kika ut till oss här i den stora världen!

Idag har jag, Kimmie och Bossen vart ute och gått en promenad! I hopp om att det kanske skulle sätta igång någonting. Men nope, som sagt har ingenting hänt! 

Man kan ju alltid hoppas att det kommer igång i helgen! Nu när vi äntligen är inne i stan, så skulle det vara skönt att slippa sitta och åka fram och tillbaka! Jag får så himla ont i ryggen av att sitta i bilen, så det slipper jag helst!

   

Nu sitter jag och kollar på en dokumentär på TV4+ om barn som har föds i fel kropp! Pojkar som vill bara flickor, och tvärtom! 

Vissa tycker att det är jättekonstigt, men det tycker inte jag! Föds man i 'fel' kropp, så tycker jag att det är fel om föräldrarna ställer sig på tvären emot dom och säger ifrån! Men alla föräldrarna i den här dokumentären är jättesnälla och ställer upp och stödjer sina barn! 


Nu ska jag fortsätta att sitta här och bara njuta av att det är sol ute och att mamma har öppnat balkong dörren lite och det är så sköööönt att få in lite frisk luft! Njuter i fulla drag här!

  

/ Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards