Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Matilda - 11 mars 2010 23:36

Nu har det gått en hel vecka utan att vi har fått ut någon bebis! Men nu börjar jag komma igång lite i alla fall tror jag! Hehe..

Jag har haft värkar ikväll, dom har kommit och gått lite som dom vill. Men mellan 5 och 10 minuter mellan värkarna! 

Så vi får helt enkelt hoppas på att det kommer igång mer och blir tätare under natten, så vi får ut den här lilla krabaten snart! Det kommer bli så himla mysigt och jag vill bara pussa och krama Mitt och Kimmie's lilla barn!! 

  

Har även stylat om min Blogg lite som ni ser! Faktiskt rätt nöjd med den!! Kimmie tyckte att jag va ego med en massa bilder på mig själv! Men va tusan! De är ju min blogg, så varför inte liksom!? Höhö..

Sen kommer jag ju självklart att göra om den igen, som ni kanske förstår, med lite bilder på Min familj! Awesome!!! <3

  

Nu ska jag fortsätta kolla på 'Små människor i en Stor värld' och hoppas på att värkarna kommer mer tätt och att det blir dags att åka! Jag är så himla redo nu!!

Men på ett sätt hoppas jag att det Inte blir inatt, för jag pratade med Stinky idag, och vi ska ses imorgon om det inte sätter igång! Och jag Vill träffa henne! Det var så himla länge sen! Jag saknar Henni!!! <3

Blev så glad när hon ringde mig idag och pratade lite strunt, så fick jag skratta av mig riktigt!! Jag äääälskar min Stinky!! Hon är den Bästa kvinnliga Kungen som någonsin kommer att existera! Haha.. <3

Men blir det inatt KarateKid bestämmer sig för att komma, så får det bli så! Jag blir glad vilket som! självklart! Så får hon komma och hälsa på hemma sen när vi är redo att ta emot besökare! Och Ni andra också som vill komma! Myspys


/Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards