Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Matilda - 8 mars 2010 14:15

I natt trodde jag att det skulle dra igång med värkar och grejer! Men ack så lurad jag blev! Somnade om och vaknade i morse och kände ingenting! Usch va tråkigt och jag måste erkänna att jag blev lite besviken! 

Jag tycker ju verkligen att skrutten ska komma ut nu! Jag längtar så!

Har fått jättemycket tips på hur vi ska gå till väga för att det ska sätta igång.. Men vissa saker vågar man inte testa och andra funkar helt enkelt inte. Jag vill inte sätta igång det på ett onaturligt sätt nu när det är första gången och jag inte vet vad som väntar! Nej nej, jag tar det i den takt som det själv vill gå! Och sen är det bara hålla tummarna och hoppas på det bästa!

Tänkte mest bara uppdatera lite hur det ligger till! 


Måste också tillägga att Salem Al Fakir's melodifestival-låt växer på mig varje dag! Jag kommer på mig själv sitta och gunga till den varje gång den kommer igång på datorn! 


Nu ska jag bara ta det lugnt hela dagen tänkte jag! Njuta av att min dator visar 3 PLUS grader och att solen skiner så fint över Östhammar!


/ Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards