Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Matilda - 7 mars 2010 10:38

Jag hade verkligen gett mig tusan på att KarateKid skulle komma ut igår, men som ni tidigare läst så har det inte hänt någonting än heller.. Jag vet mycket väl att det inte är jag som bestämmer när den lille ska komma ut. Men man kan ju få önska och hoppas! Och det gör vi alla kan jag lova! 
Det skulle vara så skönt om h*n ville komma ut och sträcka lite på sig och ligga i vår famn och bara mysa! Men som sagt, det bestämmer KarateKid helt själv och vi får bara sitta och vänta och längta! Och trust me, det gör vi!!

   

Jag känner mig lite som en elefant om jag ska vara helt ärlig! Jag kommer ha den här bebisen i magen tills jag har vart gravid i 22 månader! Och det känns ju sådär asså! Haha.. Men det är bara att bita ihop! Jag och elefanterna, mot världen! Eller nåt..! 

  

Nej, nu ska jag fortsätta att kolla på vasaloppet. Jo det är sant! Jag gör det! Men det var på TV'n när jag gick upp och där satt pappa och Kimmie och kollade som två nördar! Haha.. Men det får vara på tills loppet är över, så blir pappa nöjd! 


Håll nu alla tummar ni har att våran lilla knodd vill titta ut snart! Och joina oss här ute i världen!

  

/ Matilda

Ovido - Quiz & Flashcards