Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Matilda - 6 september 2010 23:24


Allt har väl egentligen sina ups and downs ? Det är liksom livet på någon sätt.. Men får ta tag i det och sen gå vidare ! Det är inte alltid lätt med allting, men det är ju inget att hänga läpp för ! Fast.. Det gör man ju oftast !


I helgen var det Partaj igen ! 
Jag och Frida var först på Salem Al Fakir's lilla konsert på Katalin ! Ingen av oss hade väl speciellt stora förväntningar ! Hade väl hört 2, kanske 3 låtar här och där. Men inget mer liksom ! Men när vi gick därifrån var vi som småflickor igen, med stora leenden på läpparna och gick och smånynnade på det vi hade hört ! Det var en riktigt upplevelse, och nu är jag KÄR i en av hans låtar ! 

Kastar upp den här ! NJUT !!

På den lilla scenen stod han, med en gitarr och hela publiken var magiskt tyst. Det var en häftig upplevelse ! Och efteråt tror jag att alla applåderade i säkert 2 minuter ! Det var coolt, och han blev lite generad, pojken ! Haha.. 



Vi ( jag och Frida ) har det alltid crazy när vi är ute och svänger våra lurviga ! Dock var det nästan tomt med folk på stället när vi kom !! Så vi satte oss ner med en öl och snackade lite och kollade på folk ! Men efter ett tag så rullade det in Massor med folk, och tillslut var det säkert 10 meter till toalettkön ! Galet !! 

Träffade lite kompisar där som jag inte träffat på länge, så det var kul ! 

Sen gick tiden Jättefort, och det var dags att åka hem igen. Hemma väntade Kimmie och Janne som hade suttit och druckit öl, lyssnat på musik och snackat skit ! :)

Jag kastade mig i sängen nästan på en gång, och sov som en stock ! :) Skönt som tusan ! 

    

Heeeeelt normala tjejer en Lördagskväll !


Kimmie ligger sjuk och Alexis börjar bli lite kinkig på dagarna, så hon har nog dragit på sig nåt med ! Jag har känt mig hängig idag ! Men det är bara att hoppas på att det lägger sig ! Jag och Kimmie kan verkligen inte ligga däckade samtidigt med en kinkig lite tjej ! Men jag känner att huvudvärken kommer smygandes, så de är väl bara att knapra tabletter nu.. :)

  


Men nu ska jag fortsätta att kolla på tv ! Men TACK alla för en kanonhelg ! :)
Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards