Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Matilda - 21 september 2010 10:10

Efter denna smällheta sommar vi haft, så tyckte jag att de va okej att det regnade lite. Jag menar, det var ändå varmt Länge och Mycket i sommar!! Men hallå! Det har ju aldrig slutat regna! 
Jag har försökt att dansa sol-dans. Men regn-gudarna verkar tycka att det är kul att blöta ner mig när jag är ute och traskar! Inte okej!!
I helgen har jag faktiskt känt mig Lite duktig! Kimmie har också vart duktig som har vart iväg till El Hufudstad och jobbat! 
Hemma har jag stått framför arbetsbänken och bakat! Hey heeeey, kanske ni som känner mig tänker nu! 'Matilda... Baka..? Va hände..?'
Jo, men det är faktiskt sant! Kimmie fyller på Fredag och jag tänkte baka lite gott till honom och vårt främmande som kommer! :) OM det nu kommer nån! ;D Haha.. Men det tror jag nog!
Jag har bakat vaniljbullar, kokostoppar och havreflarn. Och jag ska baka muffins också! Och jag tänkte faktiskt hälla i lite mini-smartis i smeten! Jag Tror faktiskt att det kan bli gott!! :D
Min mössa är förövrigt kvar nu!! Blev faktiskt nöjd, för att ha gjort den själv! ;D
Så nu sitter jag och stickar en mössa till Kimmie! han ville ha en röd/svart mössa! And what my baby wants, my baby gets! <3
Nu ska jag faktiskt fortsätta med hans lilla kapsyl och kolla på tv medans han och lillan ligger så sött i sängen och sover! <3
x x

Ovido - Quiz & Flashcards