Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Matilda - 7 september 2010 13:18


Duschen måste vara bland det bästa som finns ! ^^,

Jag sitter här med en handduk runt skallen och kollar på tv, medans Alexis sover ! Kimmie verkar ha piggat på sig ! Han sitter uppe vid datorn, och är snuvig ! Men ändå ganska pigg. 

Jag har dock börjat få ont i halsen, och var massa snuvig när jag vaknade ! Huvudvärken från igår hade iaf släppt, men den kan ju komma tillbaka ! :O


Jag skulle verkligen vilja ha massa pengar, då skulle jag nog köpa hur mycket kläder som helst ! Men framför allt så skulle jag fortsätta på min halv-sleeve ! 

Än är det ganska mycket kvar på den, men jag får vänta tills den är helt klar.. Men den som väntar på nåt gott ....... ? Right ? ;D


Nu ska jag plocka lite med disken! Plocka i och ur maskinen. Tar ju inte så lång tid, men de är skönt att det blir gjort !

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards