Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Matilda - 28 september 2010 01:19


Hej där ute i den stora världen!

Jag har snott min mammas dator och tänkte skriva några rader om mig nu när mamma inte är här! Hon skriver bara om strunt ändå! Så de gör nog ingenting! :D

   Detta är då jag, när jag hackar min in på mammas dator!


Jag tänkte berätta att min morfar har lärt mig att göra en grimas!

Men först ska jag visa er alla hur söt jag är! 
Kolla!

     

Jag är en jätteglad tjej, som skrattar och leker hela tiden!
Det finns nästan aldrig en dålig dag för mig!

Jag är Bara ledsen när jag är hungrig, då mamma och pappa är Sega med maten!

Men annars är jag så glad som jag ser ut på bilderna!
De ni! ;)

 

Nu ska ni göra er klara för att se min allra första min i mitt liv!

Nu börjar jag!

 

Titta vad jag kan göra!

Det är min finaste min hittills!

Men jag har mycket kvar att lära!

För min mamma har gummi-ansikte!

 

När jag gör den så skrattar alla så gott! Och det tycker jag om mycket!

 

För när folk är glada, så blir jag ännu gladare än vad jag redan är!

 

Den här minen är den bästa minen jag kan göra!


Det var det jag ville visa er alla! Men jag har faktiskt tänkt att sno mammas dator ibland, så jag kan skriva till er alla där ute! Så ni får se lite hur mitt liv ser ut! ;D

För som sagt så pratar bara mamma strunt! ^^,


Puss  från Alexis!

  

Ovido - Quiz & Flashcards