Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Matilda - 30 september 2010 21:49


Min dator är sjuuukt knäpp! Den dör av Ingen anledning och vill inte göra som jag vill! :O Vad är det ska skit jag har köpt? Haha.. 
Sen en längre tid tillbaka sitter jag på Kimmie's bärbara! Visst går det bra.. Men jag saknar Min dator! :(
Så nu håller jag på att tömma den, så den kan lagas! Och jag hoppas att det hittas nåt fel så jag kan få den hel och fin igen! :)

Men fan vad mycket saker jag hade på den! Det tar ju ett tag att tömma den märker jag! Haha... Men de blir väl så! Man samlar på sig! ;D


Idag har Svärfar Åke, tant Greta och Antonia varit här och grattat Kimmie! Han fick en mikro och ett stort usb minne ! Även ett block med Elvis på! He's a Elvis fan! ;D

Kimmie lagade god mat och efteråt fikade vi med bullar och kakor som jag hade bakat! Så vi har vart duktiga idag!
Stor-städat hela lägenheten har vi hunnit med idag också! Goodie!!

Nej nu ska jag sticka eller nåt sånt 'kul' ! Haha..


x x

Av Matilda - 30 september 2010 00:41


Det är helt sjukt egentligen hur ett självförtroende kan pendla så jävla mycket!
Från att vara 'over the top' - glad och ingenting kan ta på mig ! Till att känna sig sämst i världen, och att ingenting stämmer! Det går verkligen som en berg-och-dal-bana!

Och det är så sjukt.. För jag har, på senare år, nästan aldrig haft dåligt självförtroende.. Men nu, mår jag nästan Aldrig bra över mig själv! Allt är fel, varenda liten skavank är ett Stort problem och allt jag gör blir fel.. Det är fan inte okej!

Jag måste göra någonting åt detta!!

Och jag vet att mina vänner säger åt mig att jag inte ska känna så, och att det inte är nåt fel, och att jag är fin och bla bla.. Men ni vet ju själva hur det är när man känner sig som en jävla pizza och som att man är nedkastad på backen och sparkad på! 
SÅ känner jag fast jag inte borde...!

Ni behöver inte komma efter detta inlägg med 'peppande' snack och uppmuntrande ord..

Det hjälper ändå inte!

Låt det bara vara..

Okej ?


Nu blev det ett neggo inlägg, men de Skiter jag faktiskt i .. 

Tjing..

Ovido - Quiz & Flashcards