Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Matilda - 23 september 2010 22:58


Jag kissar nästan på mig när jag ser denna scen!!
Jag sitter och kollar på Goldmember på TV och var bara tvungen att kolla på den så pass länge så jag såg detta!!

Jag kaaaan bara inte sluta skratta!!!



Detta är ju bara för underbart!! Jag och Kimmie sitter och garvar som små barn alltså!! Klart det bästa i hela filmen!! xD


Av Matilda - 23 september 2010 19:12


Idag när jag vaknade berättade Kimmie ( som hade gått upp tidigare med Alexis ) att frysen hade lagt av! Vi hade full frys och det hade redan börjat tina.. :|

Vi frågade mamma och pappa om vi fick lägga in våra grejer i deras frys och det fick vi! :)

Vi fick en lånefrys och nu kan vi lägga dit våra saker igen! :)

Jag åkte med mamma ner på stan och vi gick till Make Up Store och fick våra ögonbryn fixade! AAAJ, men helt värt det! TACK mamma! ;D

Nu ska jag och Kimmie åka hem och jag tänkte ställa mig och baka lite kladdmuffins! ;D Lär bli sent, men som jag skrev förr : What my baby wants, my baby gets!! ;D


Skriver väl mer sen när jag är klar och hur det gick!! :P

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards