Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Matilda - 22 september 2010 21:21

Idag var det faktiskt första dagen jag riktigt kände att det var höst! Det var när jag var på väg till BVC. Det liksom prasslade lite mysigt under hjulen på vagnen och skorna! Mina nya fina skor!! ;D

Jag må inte tycka om vindern... Men jag kan inte sticka under stolen att jag tycker att hösten är fin! :D

När jag åkte buss till BVC idag så blev jag faktiskt irriterad! Busschaffisen körde som att han var en tjuv som var jagad! Jag kunde inte ens släppa vagnen, för då hade den väl vält eller nåt! Ingen hänsyn till att människor med vagn eller gamla människor stod på bussen, eftersom det inte fanns sittplatser så de räckte! :(

Men jag tycker de är riktigt fult när chaffisar, som Faktiskt har andra människors liv i sina händer, inte tar mer hänsyn än vad dom gör! Nej usch! Tummen ner till dom!


Nu har jag faktiskt vart rätt dålig med träningen! Inte okej! Eller... Jag har ju gått ganska mycket när jag har vart hemma hos mamma! Vi har gått ganska mycket! Och jag har hängt på mamma när hon har rastat Bossen på kvällarna! Så de kanske har gått LITE plus iaf!


Sitter och kollar på 'Välkommen åter' och fattar faktiskt inte mig på serien.. Den är ju inge kul! :| Men det kanske bara är nu..! Men de tvivlar jag på! :O


Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards