Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Matilda - 16 september 2010 22:13


Nu är jag Äntligen klar med min handledsvärmare! Det tog egentligen inte så lång tid! Dom är inte så stora, så det går ganska fort! Men det känns som att jag har suttit i evigheter med dom! 

Har gjort 3 stycken. 2 till mig själv, och en till Kimmie. Men han ska få en till! :p Så slipper han frysa om ena! ;D Det kanske ju vart lite taskigt! ;)

Nu när jag är klar med detta så ska jag fortsätta på min mössa! Den måste ju också bli klar innan den riktiga kylan kommer! Och det lär den ju göra snart! :O Uuuusch och fy!


Men Såhär blev iaf resultatet!

  

  

Annars har det väl inte hänt så mycket idag!
Har vart rätt uttråkad, så det har mest blivit att man har busat med lillan och suttit i soffan och bara vart!

NEJ! Fel av mig!!! Jag har även vart så duktig att jag har cyklat 2 gånger! 15 min båda gångerna! Och jag tänkte faktiskt hoppa upp en vända till på den och få Ännu mer ont i röven än vad jag redan har! :) Självplågeri, javisst!

Men vill man va fin, får man lida pin! ^^,


Puss

Av Matilda - 16 september 2010 14:22


Jag kan inte säga att jag lyssnar speciellt mycket på rock.. Men det har blivit mer sen jag blev tillsammans med Kimmie!
Jag hörde tex Sonic Syndicate för första gången i November -09, när Kimmie fick Takida konsert-biljetter i födelsedagspresent! :)  And I fell in love!

Att gå ifrån pop och rätt lugn musik till att lyssna på hårdare musik , är inte som att vända på en hand..! 

Visst lyssnade jag mycket på Slipknot när jag var yngre. Men det avtog lite.. Jag tycker fortfarande att dom är bra!  Men det är inte så att jag lyssnar på dom hela tiden! Men kommer det en låt med dom på listan på Spotify, så byter jag inte liksom! :D


Har ni nåt tips på hur man kan se lite mer rockig ut? 

Till en vilsen själ som jag? ^^,

Tycker stilen är snygg!


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards