Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Matilda - 8 mars 2009 19:10

Denna helgen har nog vart en av dom bättre jag har haft på länge! =D


Fredag: Åkte ner på stan och träffade frida! VI gick och köpte vin, lite mat och kollade på kläder och skor! Åkte efter det hem till henne och lyssnade på musik, lagade mat och, självklart, drack vinet!
Vi hade det hur mysigt som helst! Snackade hur mycket som helst och lyssnade på bra musik!

Sen bar det av in till Uppsala och BJ. Vi var där i några timmar och klockan halv 2 kom vi på att vi skulle dra vidare. Så vi drog till People. Var faktiskt askul! =)



Lördag: Johanna kom hem till mig och vi var rätt trötta men taggade! Vi käkade lite med mamma och pappa och sen började jag packa! =)

Sen kom Kent och körde mig, Johanna, mamma och pappa till Sthlm, Värtahamnen! Där träffade vi lite kompisar och sen gick vi på båten!
Jag och Johanna började göra oss iordning på en gång, medans mamma och pappa gick till taxfree'n. Dom kom tillbaka med massor av gottis! =D

Vi drack lite vin och sen gick vi och letade upp några kompisar. Satt och drack med dom och sen blev de hadderaja! =D

Vi gick upp i våran hytt och satt och drack med mamma och pappa!
Sen blev de dans och skratt hela natten lång!



Denna kryssningen var så jävla rolig så att jag och Johanna bestämde oss för att boka en ny resa på en gång!
Den 30/3 åker vi på 48h till Riga! =D

Fan va jag läntar dit!


Thats all for now!!!

See yaa!!

Ovido - Quiz & Flashcards