Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Matilda - 18 mars 2009 00:54


Idag var verkligen inte min dag!
Det har vart strul fram och tillbaka med min studieplan till min samhällskurs..
Först fick jag den inte! Och när jag väl fick den så var det fel datum. Men
idag fick jag rätt studieplan och insåg rätt snabbt att mitt första uppdrag skulle vara inlämnat... Barabambaaam.. IDAG! Och jag hade inte börjat med kursen heller! Struul!

Det gick verkligen inte som jag ville när jag väl satte igång med uppdraget.
Fastnade stenhårt på
första frågan! Kändes bra!
Jag kom verkligen inte in i boken heller när jag satt och läste den.
Men efter många
"Nej-nu-skiter-jag-i-detta!" tankar och hjälp av mor, far och Patrik så blev jag till slut, klockan 23:17, klar med uppdraget och kunde skicka in det till min lärare! Fan va skönt!
Men jag känner mig helt död i hela kroppen..!
Ryggen känns som en 80 årings och hjärnan är blank som ett oskrivet papper!
(Undra förresten hur många gånger jag har fått läsa om en mening i detta inlägg och insett att "
Sådär kan jag ju för fan inte skriva!")
Men nu tänkte jag iaf gå och lägga mig och sova!
I morgon tänkte jag kanske sola och sen ska jag sjunga och sen iväg och glo på lite film! =D


So Long........ Suckers!!! =D

Ovido - Quiz & Flashcards