Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Matilda - 11 mars 2009 01:06


Här sitter man..

Mitt i natten, och har tusen tankar i huvudet! Dom spinner runt i huvudet i 200 km/h och jag får inte "tag" i någon av dom...!

Jag skulle bara vilja stanna upp, plocka en tanke och sen bara hålla i den och reda ut den!
Men OM jag mot förmodan skulle få tag i en tanke så slinker den ur mina fingrar lika snabbt som den kom..!


Jimmy..! Jag vet att du alltid är med mig!
Men vissa stunder är svårare än andra! Som nu.. Jag vill bara att allt ska va som de va förr! Att man alltid kunde plocka upp telefonen och ringa dig och fråga om vi skulle hitta på nåt bus eller nåt! Du fanns alltid där!

Jag Saknar och Älskar dig så jävla mycket!



Vet inte vad mer jag ska skriva! Så detta får räcka för denna gång..


Måste bara säga Tack Patrik för att du lyssnar! :)
Det betyder sjukt mycket!


Over and Out!

Ovido - Quiz & Flashcards