Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Matilda - 23 mars 2009 13:04


Det gick bra att sitta barnvakt iaf!
Det var lite långtråkigt eftersom vi (Jag och Johanna) satt ensamma kanske 3 timmar av 6,5 timme! Plus att vi inte fick någonting att äta Eller dricka! Det sög lite faktiskt.. Man blev rätt hungrig när klockan började närma sig 22 - 23..! Men vi blev klara och sen drog vi på fest.

Vi ringde bror min och så drog vi och träffade lite gamla kompisar, vilket var sjukt kul, då jag inte har träffat dom på flera år!! Fick mig väldigt många skratt i Lördags natt!!

(Niklas t.v, Bror i mitten, Kimmie t.h.)
ÄLSKAR den där bilden! xD





Jag vet inte varför, men jag är bara på så himla bra humör hela tiden! =D
Och det känns så himla skönt måste jag säga!
Det har egentligen inte hänt nånting sprciellt, bara..
* Våren är på väg!

* Pluggandet går bra!
Ah, humöret år på topp helt enkelt!

Och det var faktiskt ett tag sen jag kände mig såhär glad åt egentligen ingenting! Wiii!!


Men nu ska jag fortsätta plugga, så jag blir klar med uppdraget, så jag kan "slappa" lite!! Hehe..


See yaa!

Ovido - Quiz & Flashcards