Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Matilda - 15 mars 2009 23:39


Min helg har vart kanon!


Fredag , bestämde jag att det skulle blir en lugn helg.. Jag och mamma åkte jag handlade lite. Jag köpte ny färg till håret, då mitt underhår hade blivit blått förra gången jag färgade de. Jag köpte Svart denna gång! ^^ 
Men sen ringde min käära vän Johanna! Och jag kaaan ju bara inte säga nej till henne! =D
Hon kom hit och vi drack några öl. Lyssnade på musik och snackade skit som man gör! =D Tog bussen till stan och in på krogen. Agge kom oxå, vilken var sjukt kul! =D

Träffade älskade lilla Sarah där inne! Och Nanna!

Hade verkligen saknar Sarah så mycket! Träffar henne aldrig längre! =/ Vi drack, dansade och snackade lite till skit! =)
Träffade massa andra kompisar med!


Jag och Johanna åkte hem, och jag kom på den UNDERBARA idén att jag skulle åka till Sthlm!!!!! =O
Varför vet jag inte!
Well well, vi satt och väntade ASlänge, men sen kom skjutsen iaf. Vi skjutsade Johanna till Gimo och sen bar det av till Sthlm! Tralalaaa... Vi kom väl fram vid 8 på morgonen! Fy fan va trött jag var!! =O


Well... Lördag , så vaknade jag i Sthlm självklart! Skulle ju hem och fira Hanna.. Vilket jag insåg rätt snabbt var omöjligt, då Christopher inte hade nån bil hemma.. DAMN!

Fanns ju inte så mycket att göra åt saken!
Försökte verkligen få tag i Alla jag visste med körkort och som inte bodde på andra sidan jordklotet!
Jag åkte med Christopher till jobbet och väl där får jag Äntligen tag på Kenth!! Min räddare i nöden verkligen!  Han kom och hämtade mig, skjutsade mig först till ett McDonalds och sen hem! =D Hur snääääällt som helst verkligen!!! =D

Väl hemma hann jag se slutet av Melodifestivalen (Go Malena, GO!) =D, sen satte jag mig en stund framför datorn, lade mig sedan i sängen och kollade på tv. Somnade med tv, dator Och kläder på! Och sov i 12 timmar!
HUR skönt som helst!


Men nuuuu får de räcka för denna gång! =D


Ciao!

Ovido - Quiz & Flashcards