Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Matilda - 26 mars 2009 20:02


Igår blev de plugg, plugg och mera plugg! Men jag blev klar och kunde skicka in mitt uppdrag i tid även denna gång! Kändes sjukt skönt!!
Idag bestämde jag mig för att fortsätta vara duktig och plugga!
Det började ju bra med att läste igenom lite som stod om detta uppdrag! Vilka sidor jag skulle läsa osv.. Men sen blev de lite slött... Efter några timar i telen och en tur till Elgiganten så satte jag mig iaf och pluggade och nu har jag skrivit lite saker om BNP. Ett halvt A4 papper är väl ändå inte fy skam!? Haha..


Helgen närmar sig oxå och det kommer nog bli en kanonhelg!

Lördag blir det partaj då Guru Josh Project, med låten Infinity, till Uppsala och ska spela!
Då blir det utgång med Johanna (Flowyo), Matte, Krille, Rosen och Tessan! Sen kanske det kommer med några fler dit, så det kommer nog blir sjukt kuuul!!! =D



Sen när helgen är över så bär det av till Riga!!!
Jag hoppas att denna resa blir en resa vi sent kommer att glömma!! Men det tror jag verkligen! =D
På ett bra sätt alltså!

Det kommer nog blir ett jävla drag! Vi kommer nog bli ett gäng på 6 - 8 st! Så det kommer nog bli bra som tuuusan!
Har till och med köpt en ny klänning som jag ska ha på kryssningen! En rooosa! Så det blir nog jättebra! =D


Men.. Hade braa!!

See ya!!

Ovido - Quiz & Flashcards