Tankar blir till ord !

Alla inlägg under mars 2010

Av Matilda - 3 mars 2010 21:18

Jag sitter och kollar på 'Fuskbyggarna' på TV4 och jag blir rosenrasande! Detta är helt sjukt! Att folk kan ha mage att lura folk på pengar och så! Jag menar, den här familjen har 2 barn! Inte mycket över 10 år! Det är sjukt! Hur tänker människor! Nej usch! PACK! Det är vad dom är! Jag blir så jävla arg och tycker Ni är Hemska! Ni 'Byggare'.. Eller ska vi kalla er Hycklare!? USCH!

En sak som är lite rolig dock är att man vågar inte ringa till folk längre! Då tror dom att det är dags att föda! Haha.
Svärmor fick ett sms här om natten och trodde att det var vi! Men det var det inte!  Haha..
Jag ringde till mamma idag för att fråga en sak och hon trodde det var dags! Men de va det inte! Hahaha.. Jag tycker att det är lite roligt!

   

Idag har jag och Kimmie i alla fall köpt alla saker som behövs till lill*n i början! Och det känns så himla bra!
Plus att jag är klar med hela Historia kursen! Så nu får
KarateKid komma när h*n än känner för! Och jag vill helst att det ska dra igång NU!! 


/ Matilda   

Ovido - Quiz & Flashcards