Tankar blir till ord !

Direktlänk till inlägg 15 september 2010

Galet vad tiden går fort!

Av Matilda - 15 september 2010 01:25


Alexis är redan ett halvår!

Jag kan absolut inte tänka mig att det var hela 6 månader sen jag låg på sjukhuset och trodde att jag skulle Dö!
Jag trodde att smärtan Aldrig skulle ta slut!
Men jag kämpade på bra! Och Kimmie var så duktig som baddade mig fast han tyckte att det var lite läskigt! :) 

Men tiden går verkligen sjukt fort, och hon lär sig nya saker varje dag!

Snart springer hon väl omkring här hemma, och vi har fullt upp med att passa vad hon leker med, och gömmer för oss! :P Hehe..
Men jag ser fram emot dom tiderna också! Kommer bli så himla kul att leka på Riktigt med Sessan!  Nu är det ju mest att ligga på golvet och kittla hennes runda små kinder och hennes söta lilla mage! :D


Som ni ser så har jag en ny design Igen här!
Kände att det vad dags igen, då jag inte var 100 nöjd med den andra! Men denna känns faktiskt riktigt bra! Och jag är faktiskt nöjd med att det är jag , och bara jag som har gjort den ! Heelt själv!
De är inte dåligt för att vara lilla jag! ;P

Men övning ger färdighet säger man ju! Och så är det helt klart! ^^,


Nu ska jag sova! Är sjukt trött och fattar inte varför jag ens är vaken nu! :O
Det är nog bara för att jag sov så länge idag! Till 11:20! Inte okej!

Hade gött nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 12 januari 2011 22:24

Ut med det gamla och in med det nya, brukar man väl säga? Därför byter jag nu blogg! Jag kommer att ha denna kvar ett tag, så att alla läsare hinner med att hitta in till den nya! :D www.nattstad.se/Freaky So dont forget to check it ...

Av Matilda - 29 december 2010 23:00

Jag gick för ett tag sen in och kollade statistiken. Jag brukar ha runt 400 läsare i månaden.. Lite beroende på hur mycket jag skriver och så!Men till min förvåning, så hade jag Över 300 läsare den 4e December! Och jag skrev inte ens nånting då! Jag ...

Av Matilda - 29 december 2010 13:16


2010 har verkligen vart ett lyckans år!Men det har inte bara vart klarblå himmel och stilla vatten! Nej, absolut inte. Men alla år har ju sina ups and downs.. Jag har inte mått så bra! Men det är inte för att saker och ting runt mig är dåligt!! Tvä...

Av Matilda - 28 december 2010 00:47

Först och främst så har julen vart kanon!! Trevliga människor och mycket mat! Klappar till barnen och tindrande ögon! Men det var väl inte därför jag började skriva! Ville bara klargöra så ingen tror nåt annat!! Så Tack alla!!   Men såhär är de...

Av Matilda - 11 december 2010 13:10

Nej, det här är fan inte okej asså! Julkänslan har FORTFARANDE inte slagit mig i ansiktet, och det är bara 13 (!!!!) dagar kvar till jul! Jag vet inte vad jag ska göra!! Jag och pappa har bakat de traditionella biskvierna, jag har julpysslar och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards