Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Matilda - 2 april 2009 15:45


Halloj folket!


Fyy, vilket skönt väder det är idag.. sitter ute på balkongen i linne med en cigg i mungipan och njuter! Jag njuuuuter!


Nu är man äntligen hemma efter våran Riga-kryssning.Visst, båten var inte den bäste.. Korridorerna luktade skit och man fick cell-skräck i hytten. Plus att båten va jätteliten.

Så jag säger som Johanna (Flowyo) att de va tur att vi var några stycken som åkte.

Men vi fick oss en massa skratt! Trasdockor och Lilla Al Fadji!! Haha..




I helgen blir det mer party med Johanna min lilla älskling! Men vad gör man inte?  ;) Vi vet ju vad som Kanske, förhoppningsvis händer!! Woo!

Om allt går som de ska, så kommer det bli sjukt kul!

Men det kommer nog bli sjukt kul ändå! Det brukar bli det när jag är med henne! Kan kanske bero på att vi är så lika! Like Sisters! Right? ;)



Jag är så jävla glad att jag har träffat dig Johanna! Vad skulle jag göra utan dig!? Det skulle seriöst inte gå, tror jag! Du är värd Guld gumman!! <3


Nu ska jag försöka få lite plugg gjort! Så jag blir klar nån gång!!! :D


Det var allt för mig.

Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards