Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Matilda - 11 april 2009 23:28



Gårdagen var en mycket bra dag tycker jag!
Jag åkte in till stan för att ta bussen till Gimo. Fick åka på barn och sparade därmed nästan 40 kr! WOOO! DÅ blev Matilda glad kan jag lova!

När jag kom till Gimo så gick jag till Johanna och vi lyssnade på lite musik och drack vin. Sen bar det av till Nippe och Natti där de va en massa roligt folk! Efter att jag och Johanna hade druckit lite vin i varsinn kaffekopp så skulle alla dra sig vidare till Brallan! Där va de poker och Fronda som gällde! Hade en mycket kul kväll, förutom att de va lite bråk. Men de är väl sånt man får ta!
De är sånt om händer, enligt Johanna! =P Hehe..

Sen gick jag hem till bror som hade gått tidigare från festen. Träffade Kimmie och sen så somnade jag som en stock!! =D

Vaknade klockan 8 av att jag hade denna underbara solen RAKT i ögat! Inte nice! Somnade om och vaknade sen kl 12. Då blev de cigg och kaffe! MUMS! Över till andra broren och fira honom eftersom han fyllde 28 idag!! WOOO! GRATTIS JOAKIM!!! Ding ding ding!!! =D


Nej, nu ska jag ringa Elin och ta en cigg.. Jag har allt saknat den lilla tösen när hon har vart i utlandet!! =P

Och.. GLAD PÅSK på er alla btw!! ;)

Hejs!!

Ovido - Quiz & Flashcards