Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Matilda - 18 april 2009 15:20


Shiiiit... Gårdagen va kul! Som fan tyckte jag faktiskt!!
Jag och Johanna gick till Etage och där träffade vi massor av människor och vänner!! Lite konstigt folk träffade vi oxå! Men de är väl sånt som ingår! Haha.. Jag och Hampe sjöng lite karaoke (Bon Jovi - Bed of Roses). Jag måste säga att det gick bra! ;)
Men jag hoppas att Danne, den lilla fylletratten, INTE lägger upp nånting av de han fotade eller filmade..! Haha.. Men de får bli som de blir


Jag hoppas verkligen att min Dumma huvudvärk släpper!! Jag pallar inte ha ont längre!!  Jag har ju tagit tablett och druckit Massor av vatten!
Nu är det verkligen
Dass Anus!! :P


Nej nu ska jag fortsätta kolla på Made - maratonet på MTV!! :D


Tjingeling!!

Ovido - Quiz & Flashcards