Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Matilda - 10 april 2009 17:29

Nu har jag precis stoppat i mig en massa god mat som min kära mor har lagat till! Chicken-pattar, potatis och ugnsrostade rotsaker! OCH VIIIN! MUMS!


Nu ska jag duscha och sen så bär min kos av till Gimo där jag ska träffa min kära Stinky-lou!!

Jag, mor och far Blomkål kom just på en ny sång till min älskade vän Stinky! Titta och njut! (Melodi: Diggeloo, Diggelej!)
"Stinkyl-lou, Stinky-lej, alla luktar på dig! Där du går i dina svettiga skooor! Åh jag börjar nästan kvävas, av dina svettiga skor!! *Ding ding ding*

TADAA!!! Bert Karlsson... Släng dig i väggen!!! Woooo!


Vi får se vad som händer ikväll.. Gimo vs. Uppsala!! Vi får helt enkelt se vad som händer och fötter!! Vilket som så ska jag ha kuuuul! Iiih!! =D


Våran älskade lilla hund Hugo Boss har blitt av med sina små kulor.  Nu hänger bara en svart liten skrumpen påse kvar! Det kan inte vara lätt att tappa manligheten på det viset! =(
Han går nu runt med strut, vilket jag tycker ser rätt roligt ut, men det kan ju inte va så kul..!


Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar!! Och eftersom jag har gått ner i vikt, så får jag hoppa av bara fan för att strålarna ska träffa mig! Det är inte lätt att va liten må jag säga!! =P 


Farvääääääl!!

Ovido - Quiz & Flashcards