Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Matilda - 15 april 2009 15:23


Idag är ingen bra dag!!

Jag vaknade och kom på att jag ville kolla hur mycket jag får tillbaka på skatten! Jag betalade ändå några tusen för mitt sommarjobb! Jag skaffade BankID och sen skulle jag ut och kolla och såg till min förvåning att jag skulle få 0 kr tillbaka på skatten! DAMN!
Hela jävla sommaren är ju förstörd nu!! Min födelsedag, som är midsommarafton, kommer ju bli helt jävla sugig!!!

DASS ANUS!!!!!


Nu sitter jag iaf och söker jobb! Har sökt som cafébiträde, receptionist och faktiskt ett i Spanien, som jag verklige hoppas att jag får! Ämli sökte oxå det! Det skulle va så fruktanslöst kul om vå båda fick det!!! En jävla upplevelse att jobba i ett annat land om man inte gjort de förr lixom! Så jag håller alla tummar jag har och det hoppas jag att Ni oxå gör!!! :D


Men EN sak har vart sjukt bra iaf! Jag började snacka med mammas kompis Helena, som har börjat tatuera.. Och vi kom fram till att jag ska åka till studion där hon är lärling och kolla på tatueringen som jag vill göra!!! Så om allt går som jag vill / hoppas så är jag en tatuering rikare på fredag!!! Satan så jag hoppas att allt går som det ska!!! Men jag har Liiiiiite beslutsångest vilken tatuering jag ska göra!! Så snälla Hjääälp miiig!!! :D

Skulle uppskattas till tuuuusen!!! :D


1. Höfterna 

(Inte så snygg, jag vet! Men de är bara en skiss)


2. Fotankeln

(Kanske inte just DEN draken. Men nån liten!)

3. Nacken

(Jag har ingen bra bild. Men jag tänkte ha 2  mysteriska ögon i nacken)


4. Insidan av arm


5. Oxå fotankeln


Tack på förhand!!

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards