Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Matilda - 13 april 2009 21:42

Denna Måndag har vart en mys-måndag!!!

Hel familjen kom hit och käkade idag!! Och med hela familjen menar jag:

Mamma, Pappa, Magnus, Hanna, Märta, Jocke, Johanna, Jonthe, Daniel och jag!! Wooo! Fullt hus kan jag lova!!

Vi åt tills vi alla nästan sprack, men de märktes knappt på maten.. haha.. Men nu har vi mat i några dagar framåt iaf! Haha..

Efter mat och tårta så busade jag massa med Jonthe. (Som är Johannas son, som snart är 8 år!) Vi spelade "Gris" och sen skulle vi göra mål på varandra.

Jag kan looova att jag inte är van att leka, så jag blev ju skittrött.. Men de va bra träning eftersom jag ska jobba med 2 barngrupper imorgon! :P *Pust* Men de ska nog bli kul! :P Vi får hoppas det iaf.


Nu ska jag ta och kolla på Ballar av Stål! De kan de rätt kul ibland!!


Hare braj !!

Ovido - Quiz & Flashcards