Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 22 april 2009

Av Matilda - 22 april 2009 15:31



 

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace
You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

Av Matilda - 22 april 2009 13:10


Nu tror jag ju att jag blir tokig!! Detta inte kul längre!! :@

Visst, jag borde vara glad eftersom jag nu faktiskt får tillbaka pengar på skatten. Men va tuuusan.. Jag får de i Augusti.. Då blir de ju ändå inte som har hade tänkt mig! :O Men de blir de väl aldrig ändå!! :O :O


Aja, igår var jag med Alvin iaf.. Vi kollade på vänner, Ugly Betty och lite Idol från -04. De va trevligt. Fast de va lite tyst.. xD Men de är väl sånt som händer antar jag! Haha...



Idag ska jag åka och sjunga igen! Har för tusan inte gjort de på flera veckor nu. Men ikväll blir de stenhård träning, då vi ska uppträda på Söndag! Kommer bli spännande :D


Nej nu ska jag ta och göra nånting vettigt!! Ska bara komma på vad det kan vara för något..!! :P haha..


Tingeling! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards