Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Matilda - 6 april 2009 19:04


Lika som bär!
Kan ju dock inte lägga ut en bild på "orginal-personen"!
Men jag och Johanna tycker att som är skrämmande lika!

Hahahahahahaaa..!



Av Matilda - 6 april 2009 11:44


Usch.. Jag vet inte ens vart jag ska börja detta inlägg nånstans!! *Tänker*
Jag tror iaf att jag och Johanna har träffat Sveriges mest omogna 28 åring!

Vi träffade nämnligen en .. "Manager" ville han påstå sig att va.. Men jag såg honom mer om en kontakt-person eller nåt.

Nu till den omogna delen i det hela.. (Iofs är hela grejen sjukt omogen och patetisk.. Men ändå)
Jag och Johanna åkte till hotellet han var på och de va väl rätt kul till en början.. Men sen började han typ "skryta" om sina artister och snacka skit om dom flesta! :S
Min och Johannas första tanke var : "
Gör man så ??"

Well well.. Vi gick till krogen för att festa och ha skitkul! Vilket jag tyckte att vi hade till en början. Eller egentligen hela kvällen.. Men när kvällen var slut så ville denna "manager" att vi skulle hänga med tillbaka till hotellet.. Men det ville inte vi. Haha..

Denna häääärliga 28 åring blev så as-sur och gick därifrån.. Efter det fick jag 2 meddelanden. Jag citerar:


- "Jag åker till Sthlm, du behöver aldrig höra av sig ever igen, vem tror du att du är? Patetiskt!"


- "Hör aldrig av sig igen ever och du är portad på people och blue moon"


Hahahahahahaa.... Men buhu!!! Cry me a river!! För att jag inte ville hänga med dig till ditt hotellrum?!
Åh neeej, han blev dissad av en 21 åringa! Hahahaa..

Stackars.. De kan inte vara lätt alla gånger!
Well well.. De va allt för mig för denna gång..
Nu ska jag duscha och sen försöka få tag i skjuts eller nåt liknande.. Så..


See yaa!

Hejs!

Ovido - Quiz & Flashcards