Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 april 2009

Av Matilda - 16 april 2009 18:02


Idag är en mycket bättre dag än gårdagen var!!

När pappa hämtade posten idag så hade jag fått hem min klänning som har legat i Sthlm! Och den satt verkligen som den skulle kan jag lova!!


Och igår kväll så kom jag verkligen på vilken tatuering jag vill göra! Men jag ska inte avslöja någonting än! Ni får helt enkelt vänta med spänning och se!

Den som väntar på nåt gott.......! ;)


Idag har jag oxå gått och vart nervös hela dagen för min examen! Men... Varför då? Det gick hur bra som helst och jag fick ett bra resultat!! HA! Nu känner jag verkligen att jag kan göra vad jag vill! Eftersom jag fick IG i denna kurs i skolan! Men klarade av den nu!! Kanske låter skitfånigt att va så glad över det! Men det är jag verkligen!!
Och just därför mitt namn:


"Nothing Can Stop Me Now!!"


Nej, nu ska jag sätta mig och skissa lite på min tatuering och sen ska jag kanske träffa Viktor! :D Hoppas på det bästa iaf!! Woooo!!


Hade göttans!!
Puss

Ovido - Quiz & Flashcards