Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Matilda - 8 december 2009 11:50

Ja, usch fy faan vad trött jag är.. HELA TIDEN
Men det är inge kul att kliva upp ur sängen när det är mörkt ute, regn som hänger i luften och absolut ingen snö!
Jag känner mig så omotiverad ibland så de är sjukt!
Vill ju inte känna såhär! Vill må bra och njuta v allt som har med graviditeten att göra. Men just nu känns allt bara
Blah!! Och jag hatar det!
Och jag vet inte vad jag ska göra för att 'få bort' känslan heller.. :/

Ska på möte idag i Gimo, men känner egentligen bara för att ligga i soffan och inte göra någonting! :S
Det är sjukt.. Jag har egentligen ingen anledning till att känna såhär!
Jag har Världens bästa pojkvän och en überbra familj!! Jag borde gå och le som ett fån hela dagarna, men.. Nej..
:/ Hjälp merååh!!

Kanske får upp humöret igen efter lite käk.. Det är ju värt ett försök i alla fall..!
Hörs sen!
Ciao!

   

Ovido - Quiz & Flashcards