Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 14 december 2009

Av Matilda - 14 december 2009 15:50

Hej hej! Hallå dagboken!! :D

Vaknade rätt sent idag, efter att ha somnat UTAN Kimmie!! Han satt uppe vid datorn längre än vad jag orkade i natt!
Vi låg och kramades ett tag och sen klev vi upp och käkade skink-macka till frulle!
MYCKET gott! NU ÄR DE JUL! :D Haha..!

Sen åkte vi till Gimo för att göra lite undersökning med bebben!
Allt var mycket bra sa barnmorskan. Hjärtslagen var 138 slag/min och magen var 27 cm! Blodtryck var också jättebra!
En Mycket bra kropp och bebis hade jag, sa hon!
:D Känns mycket bra!
Känns skönt också att jag har kommit igång med mina järn-tabletter också! Jag som är så senil, har kanske Äntligen fått in Någonting i huvudet som jag faktiskt kommer ihåg! Haha..! Sen har jag ju världens bästa Kimmie som påminner mig, när 'senilheten' slår till!

Sen åkte vi tillbaka till Östhammar, nöjda och glada!
Hittade också färdigkokt julskinka för 49,95 kr/kg! Inte illa pinkat! Vi vet dock inte om de är en Bra skinka än! Men de visar sig! 
OM den är bra, så är de
hurra för oss! :D Haha..! 

Nu ska jag snart ställa mig och laga lite mat tänkte jag! Och sen slå in en eller 2 julklappar! Oooh så mysigt!!!
:D

Hade så bra!
Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards