Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 17 december 2009

Av Matilda - 17 december 2009 19:13

Javisst, jag har fått ont i bäckenbenet. Det stod nåt om att fogarna rör på sig och sådär. Så jag antar (?) att det är foglossning.. Ibland är det så illa att jag får kämpa mig upp ur sängen på morgonen. Och ibland ligger jag kvar, vaken i sängen. för att slippa kliva upp och börja känna smärtan! Det är inge kul alls!
Och eftersom vi har 3 trappsteg i lägenheten (för att ta sig mellan vardagsrummet och toaletten tex) så blir de lite jobbigt att bara gå på toa ibland! Det suger! Men inget ont som inte har nåt gott med sig säger man ju!
;) Och det kan jag ju hålla med om!! Hehe.. 

Kimmie vill få ut mig på en lite promenad, och jag antar att jag ska väl ta mig kraften till det. Det är ju bara bra för mig att vara ute och röra på mig! Jag mår ju bra av det. Det är bara det att latheten slår till ibland!
:P Men jag får lyfta mitt feta arsle och ta mig ut på en liten promenad!

Sen kanske jag kan få Kimmie att hjälpa mig att få upp lådorna på vinden för att jag har vart duktig och vart ute och gått!! Jajaaa!!
:D Verkligen hur bra som helst! :D

Japp! Nu får jag väl klä på mig varmt igen, ifall snöfallet kommer när vi är ute och går! Enligt 'klart.se' så skulle det snöa nu! Men de kommer bara ner blyga små snöflingor. Så de kanske kommer när vi är ute!
:D Jag hoppas ju på det i alla fall!!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards