Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 10 december 2009

Av Matilda - 10 december 2009 12:34

Ja herrejisses.. Vart ska jag börja någonstans!
Satt just och berätta min dröm för Kimmie.. Haha.. Det är rätt sjukt vad konstigt man kan drömma!
xD
Kommer inte ihåg hur den började, men jag drömde i alla fall att Robban, Takida's sångare, var Kär i Mig!! Haha.. Inte dåligt right!? ;)
Solen sken och det var folk som badade och hade det gött! Det var alltså mitt i sommaren! 
Men jag skulle välja mellan honom och en annan kille.. Och det visade sig att den här andra killen var Bobby, från 'Mammas Pojkar'! Hahaa... Inte så svårt val kanske?
;P
Jag valde i alla fall Robban.
Men sen så var det helt plötsligt blev det vinter och jag befann mig i huset, som vi bodde i förr. 
Och efter mig var en björn som var större än huset! Jag fick låna en bil (som var min bror Joakim's. En BMW x5'a!! TACK för de!)
;)
Jag åkte ifrån björnen, men hamnade bakom en bil som körde jättelångsamt.. Sen vart jag utanför bilen, och gick på vägen, med min kompis Frida's lillasyster Tessan på axlarna..!

Sen vaknade jag!
Haha.. Visst att man kan drömma konstigt ibland.. Men.. Det känns som att jag gör det hela tiden! Haha.. Det är faktiskt rätt roligt!
Jag drömmer i alla fall inga mardrömmar än så länge. Vilket jag njuter fruktansvärt mycket av!
:D

Nej, nu ska jag äta lite och sen ska jag och älsk åka till Uppsala för att handla en till julklapp!!
:)

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards