Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 26 december 2009

Av Matilda - 26 december 2009 00:08

Jag kom just på att jag har inte skrivit något på hur länge som helst!
Men Kimmie tror att ni har överseende med det, eftersom det har vart jul och så!
:D Och det tror jag med!

Igår då.. Då va de julafton! Sjukt mysigt måste jag säga!
Vaknade upp och kollade ut så att snön låg kvar! Och det gjorde den! -Nöjd- Gick upp och tog en dusch. Började sen att fixa mig med smink och kläder!
(Nu ska jag inte sitta och berätta allt i minsta detalj vad jag gjorde och så!) 
Men sen blev det en skinkmacka och lite spring innan vi åkte iväg till Gimo, där vi skulle vara hela dagen hos bror Jocke med sambo Johanna! Där var vi Mamma, pappa, Jocke, Johanna och Daniel.. Katterna och hunden också självklart!
:D
Vi kollade på 'Kalle' och sen åt vi MASSOR av god mat! Mycket skratt och tok blev det runt matbordet. Men det kan inte bli annat när familjen Eriksson träffas!
Vi Måste Upplevas, För Att Förstås!
;)
Sen blev alla som små barn igen (speciellt Jocke) när klapparna skulle delas ut! :D Och ut delades dom! :D
Och vi har fått JÄTTEBRA saker i år av ALLA!
Vi har fått tex, ett strykjärn, en vattenkokare, en elvisp, lite babykläder, lite ugnsformar och sen lite annat smått och gott! Jag fick en 4 i 1 parfym-grej med läppglans av Kimmie som jag hade önskat mig och blev överlycklig!

Sen blev det till att spela TP som JAG OCH KIMMIE VANN!! Huuuur bra som helst!
;D
Sen åkte vi hem, trötta men mycket nöjda!!! Så TACK för en mycket trevlig dag/kväll min underbara familj!!

Idag vaknade jag av att jag drömde något fruktansvärt! Inte en mardröm på det sättet.. Men ändå hemsk! Usch!
Gick upp och klädde på mig. Sen var det raka vägen till Skarpis, där vi skulle fira en lill-jul tillsammans med svärmor och familj åt alla håll och kanter! Vi var nog 21 eller 22 pers och 4 hundar! Lagom! Där var det god mat och mycket skratt!! Mycket trevligt det med! Bara det att jag var så trött, så de kändes som att jag skulle somna ståendes..!
Vi begav oss mot Östhammar igen och hamnade hemma hos Svärfar och Maggan! Vi satt där och snackade i någon timme, och sen drog vi 4 hem till oss och kollade på 'The Best Of Dag-Otto'! Klockren måste jag säga! Han är skön!!!
Men när filmen var slut så sov nästan Svärfar, så dom åkte hem!
:)

Nu sitter jag och älsk och kollar på lite bebiskläder! Man skulle kunna köpa hur mycket som helst! Söta tryck! Coola tryck! Häftiga tryck! Allt allt ALLT!
Vi får se hur mycket pengar det blir utlagt på sånt sen!
:D Men mycket kommer man ju få också! Hur kul som helst! :D

Men nu ska jag svimma av lite till en film i soffan!

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards