Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 15 december 2009

Av Matilda - 15 december 2009 19:45

Hallå där! Kött och blåbär!

Jag och Kimmie kom just in efter en timmes promenad!
Kimmie kom med idén efter maten. På med Massa kläder och ut i snön! Det var riktigt mysigt att gå runt och kolla hur folk har det! Haha.. Jag tycker också att det är fint när kommunen gör lite fint i parker osv! Det uppskattas!
Kimmie fotade lite på promenaden!
:) 

(Lite suddig! Men bra ändå!!!)

(Tomten var ute och smög på taken! Hehe..)


Jag har inte känt mig på kry idag heller.. Vaknade och kände mig jättesnuvig! Tog en varm dusch med hopp om att det skulle gå över. Men icke..
Jag gick upp och satte mig och petade i mig 2 mackor. Men kort efter det slängde jag mig på soffan och kollade på tv.. Vet inte vart detta kommer ifrån!
Men det kan ju faktiskt vara så enkelt att det var någon som var på vippen att blir sjuk eller Var sjuk på dopet i helgen och att jag fångade upp någon bacill.. Inte helt omöjligt!
Det är ju bara att hålla tummarna på att jag inte blir mer hängig! Jag har ju faktiskt inte satt ihop vårt pepparkakshus än heller! Det Måste jag göra! Och dekorera det massa fint!
:D 

En sak till jag kom på att jag bara MÅSTE skriva! Hur mysigt som helst!!
Idag när jag låg och kollade på tv så kände jag som vanligt hur KarateKid sparkade och levde loppan i magen. Jag lade handen på magen och kände då någon Liiiitet litet (typ som en fot eller en hand) som 'petade' ut! Det var verkligen huuur mysigt som helst!!
Men som vanligt när Kimmie ska känna, så lugnar det ner sig. Haha.. Och när han har gått igen, så sätter det fart! Stackars pappa!
;) 
Han får nog känna en annan gång! Jag ska ju ändå bära på vårt barn i ca 79 dagar till! Så han hinner! Ingen fara på taket!! :D

Och nu är det bara 8 dagar, 4 timmar, 6 minuter och 30 sekunder kvar till julafton! SÅ DE SÅ!
:D 

Ciao!! 

Ovido - Quiz & Flashcards