Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Matilda - 23 december 2009 12:21

Nu ni! Ska ni få höra!
Det är BARA 11 timmar, 38 minuter, 38 sekunder kvar till Julafton!
Och mycket ska fixas!! Vi har fortfarande inte fått in granen! Men IDAG, så fort som möjligt, så får vi in den! Och jag känner mig som ett litet barn igen! Lyyycklig!!
Igår fixade jag mina naglar fint också! Måste hitta ett snyggt nagellack också! Så blir det extra tjusigt! Måste sätta mig och fila lite på dom också! Intressesmurfen sprang just förbi i en rasande fart! Haha.. 

Nej, men idag hörde jag ifrån Ämli! Och hon är HÄR nu!!!
:D Vet ni hur lycklig jag blev när jag hörde från den tösabiten eller? :D Oj, vad jag har saknar henne!!
Så jag ska försöka träffa henne så snaaart jag bara kan!

Annars då? Nej, inte så mycket faktiskt .. 
Ska väl städa lite nu!

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards