Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 9 december 2009

Av Matilda - 9 december 2009 18:41

Javisst! Idag fick jag tummen ur lite! Har fått upp en jäkla massa julgrejs! nu lyser det mysigt i vår lägenhet! Och det glittrar lite varstans! :D
LIte saker som jag inte fått upp än, men det är bara för att vi inte har någon tråd hemma, men det fick vi av svärfar och Maggan!! Mycket snällt!
Så kanske jag blir klar idag! Det skulle ju vara kanon! Så kan man ta upp tomma kartonger på vinden igen! Så vi får lite snyggt här i hemmet!
:D

19:35
Nu är vi nyätna och mätta! Det blev lasange! Åh guuuud så gott det var! Länge sen jag åt det! Mätt och belåten är jag nu! Ja ja jaaa!! :D

Nej idag blir det inget långt inlägg..
Det orkar jag inte med.. Har inte så mycket i huvudet!
Jag har halsbränna!
:( -klappa mig själv på axeln-

Ciao!


Ovido - Quiz & Flashcards