Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 12 december 2009

Av Matilda - 12 december 2009 20:57

Idag har vi vart på dop för lilla kusinsonen Grim! Han är så hiiimla söt och liten! :D
Åt en mycket god smörgåstårta och fika på det! Mycket trevligt att träffa lite släkt! Kul också att Kimmie får träffa lite släkt och 'kommer in' mer i familjen!
:)

Och jag måste berätta varför jag är så jävla glad också!
Nu Är detta verkligen på riktigt! Graviditeten alltså!!
Igår var nämligen jag och Kimmie och köpte barnvagn och bilbarnstol! Och snyggt var det med! Nu är det inte mycket kvar! Säng ska vi ju få av mamma och pappa!
:D
Och det är ju bara 11 (!) veckor kvar nu tills beräknad förlossning!
Det börjar bli nervöst nu! Haha.. Men jag menar ; Självklart så känns det ju pirrigt och lite läskigt! Det är ju något som jag Aldrig vart med om. Och saker man inte har vart med om förr, är ju som bekant lite läskigt! Tycker jag i alla fall!
Men det kommer nog gå jättebra när man väl är där!
:D

Nu ska jag kolla på slutet på Robinson och försöka stilla mitt sockersug med vatten eller något liknande!

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards