Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Matilda - 11 december 2009 13:13

Hallå där! Kött och blåbär!
Måste bara TOKdissa julkalendern som går just nu.. Visst, de senaste året har sugit, så jag har inte kollat på dom! Men var hemma hos Kimmie's bror igår och deras söner skulle kolla på den.. Och det var bland det värsta som jag har sett!!! :O
Vad hände med 'Pelle Svanslös', 'Mysteriet på Greveholm' och 'Trolltider' egentligen!?
Jag fattar inte? Uppskattar barn att sitta och kolla på sånt här som går nu? Jo, iofs, dom har ju inte sett det som vi har sett... Så det är klart att dom kanske tycker detta är jättebra..! Men, folket som Gör julkalendern, borde ju kunna tänka efter.. 'Skulle VI kunna sitta och kolla på detta?'

Nej, usch och fy säger jag bara!

Ikväll blir det i alla fall Idol finalen och vi sitter och håller alla tummar vi har för Erik! Jag har sagt från början att det är han som ska vinna hela skiten! Gör han inte det så vet jag inte vad jag tar mig till!
Visst, Calle är bra! Men Erik ÄR idol! Heja heja!
:D

Jag och älsk ska antagligen gå över till min gamla dagmammas dotter och kolla på barnvagn som vi ska få köpa av henne!
Bra pris och mycket tillbehör! Det gillar vi mycket! Har en snäll svärfar som vi ska få den av!!!
TACK! :D
Och så ska vi få spjällsäng av mamma och pappa! Också hur snällt som helst!! TACK!

Nu ska jag dricka kaffe med mamma! Jag ska trotsa min halsbränna och dricka det i alla fall! HA! :D
 

Ciao! 

Ovido - Quiz & Flashcards