Tankar blir till ord !

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Matilda - 16 december 2009 15:02

Idag måste jag bara säga att jag är glad!!
Jag vaknade inte glad, men det har blivit mycket bättre efter att ha pratat massor med Janina och att Kimmie fick ett samtal av en arbetsgivare som ville ha in honom! Hur bra är inte de då!? :D
Han åkte dit och snackade med chefen och han börjar praktisera där i Januari! :D
Jag är så glad för honom! Det var tydligen eftermiddag också, och det passar ju honom som handen i handsken!
Nu sitter han och pratar med sin jobbcoach i telen för att kolla lite hur han ska göra och säga angående graviditeten. 
Jag hoppas på att dom kommer fram till något bra och att allt kommer att lösa sig till de bästa de bara kan! :D

Måste också skriva och tacka Frida för julkortet som jag fick igår! Jättesött och du ska bara veta hur mycket jag har saknat Dig nu när du har legat i lumpen!
Men nu du! Nu kommer du inte undan!
;) Haha..
Vi måste verkligen träffas snart och julmysa som du sa!
:D <3

Nu ska jag och Kimmie bära upp lite kartonger på vinden som är tomma! Så jag blir nöjd med mitt julstök här hemma nångång!
Och ikväll ska jag allt göra mitt pepparkakshus! Ja, De ska jag! -Intalar mig själv-


Så ni får ha en fortsatt trevlig och förhoppningsvis Vit dag/kväll!

Ciao!
 

Ovido - Quiz & Flashcards